جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 ارديبهشت 1402     
پیرو سهم بیش از 60 درصدی سایپا در بازار محصولات داخلی عنوان شد:
مسیر امیدوار کننده ای را در گروه سایپا شاهد هستیم

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عرضه هشت محصول جدید از سوی گروه سایپا و سهم بیش از 60 درصدی سایپا در بازار محصولات داخلی را اقدامی ارزشمند عنوان کرد.

حسین حاتمی عرضه هشت محصول جدید از سوی گروه سایپا در سال جاری و سهم بیش از 60 درصدی سایپا در بازار محصولات داخلی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تزریق محصولات جدید به بازار و سهم بالا سایپا از محصولات داخلی قابل تقدیر است و از این خودروساز به واسطه این اقدام ارزشمند تشکر و قدردانی می کنیم.
 
وی با بیان اینکه منکر زحمات و تلاش های خودروسازان نیستیم، یادآور شد: طی بازدیدی که در گذشته از گروه خودروسازی سایپا داشتیم مسیر امیدوارکننده ای در این شرکت خودروسازی شاهد بودیم و امیدواریم هر گونه تصمیم در شرکت های خودروسازی متکی بر تامین نیاز بازار و اقناع افکار عمومی باشد.
 
نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی همچنین داخلی سازی خودرو ال 90 از سوی گروه خودروسازی سایپا را اقدامی ارزشمند عنوان و بیان کرد: کیفیت، قیمت و تحویل به موقع خودرو سه مولفه ای است که خودروسازان باید آن را در عرضه محصولات خود لحاظ کنند و امیدواریم با داخلی سازی ال 90 از سوی سایپا این سه فاکتور در این محصول لحاظ شده و به نیاز بازار پاسخ داده شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: