تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


مسیر امیدوار کننده ای را در گروه سایپا شاهد هستیم
تاريخ خبر: شنبه، 30 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:39

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عرضه هشت محصول جدید از سوی گروه سایپا و سهم بیش از 60 درصدی سایپا در بازار محصولات داخلی را اقدامی ارزشمند عنوان کرد.

حسین حاتمی عرضه هشت محصول جدید از سوی گروه سایپا در سال جاری و سهم بیش از 60 درصدی سایپا در بازار محصولات داخلی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تزریق محصولات جدید به بازار و سهم بالا سایپا از محصولات داخلی قابل تقدیر است و از این خودروساز به واسطه این اقدام ارزشمند تشکر و قدردانی می کنیم.
 
وی با بیان اینکه منکر زحمات و تلاش های خودروسازان نیستیم، یادآور شد: طی بازدیدی که در گذشته از گروه خودروسازی سایپا داشتیم مسیر امیدوارکننده ای در این شرکت خودروسازی شاهد بودیم و امیدواریم هر گونه تصمیم در شرکت های خودروسازی متکی بر تامین نیاز بازار و اقناع افکار عمومی باشد.
 
نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی همچنین داخلی سازی خودرو ال 90 از سوی گروه خودروسازی سایپا را اقدامی ارزشمند عنوان و بیان کرد: کیفیت، قیمت و تحویل به موقع خودرو سه مولفه ای است که خودروسازان باید آن را در عرضه محصولات خود لحاظ کنند و امیدواریم با داخلی سازی ال 90 از سوی سایپا این سه فاکتور در این محصول لحاظ شده و به نیاز بازار پاسخ داده شود.