جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 بهمن 1395     
عضو هیات رییسه شورای شهر اعلام کرد
تقدیر قریب به اتفاق اعضای شورا از عملکرد شهرداری تهران

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، عضو هیات رییسه از دو تصمیم گیری اورژانسی در خصوص حادثه فروریزش ساختمان پلاسکو خبرداد و گفت: متاسفانه کلانشهر تهران محل تجمع میلیونی شهروندان شده است  در حالی که یکی از فرسوده ترین شهرهای ایران است واز معضل بافت فرسوده رنج می برد .

ابوالفضل قناعتی با اعلام اینکه اتفاقی که در ساختمان پلاسکو افتاد نشان داد، تهران با جمعیت میلیونی نیاز به حمایت های مالی دولت دارد و تنها بودجه شهرداری تهران نمی تواند پاسخگوی حجم نیاز شهروندان باشد، تصریح کرد: اعضای شورا در تلاش هستند با کمک نیروهای عملیات آتش نشانی و کارشناسان خبره هر چه زودتر ابعاد چرایی وقوع این حادثه را کشف کنند.

وی با بیان اینکه در جلسه اضطراری شورای شهر تهران تمامی معاونان شهردار حضور داشتند و هرکدام با طرح جزییات ابعاد حادثه را به سمع و نظر کارشناسان رساندند، ادامه داد: شهرداری اسناد و مدارک اخطارهای مکررش به مالکین ساختمان را به اعضای شورا نشان داد. قریب به اتفاق اعضای شوراشهر همگی از عملکرد شهرداری تهران تقدیر و تشکر کردند.

وی ادامه داد: شهرداری تلاش کرده است از تمامی ظرفیت های لازمه برای عملیات اطفای حریق و سپس امداد و نجات بهره گیری کند . ازهمین رو شورا دو تصمیم اورژانسی اتخاذ کرده است نخست اینکه به شهردار یا اجازه داده شود تجهیزات آسیب دیده در حادثه ساختمان پلاسکو را در اسرع وقت نوسازی و خریداری کند و دوم اینکه در یک برنامه بلند مرتبه مقرر شد یک کارگروه ویژه ابعاد مختلف این پرونده را بررسی کنند و تجهیزات اتش نشانی را باتوجه به نیازهای کنونی شهرتهران به روز رسانی کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: