جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 خرداد 1395     
رسیدگی به بلایای طبیعی و ایمن سازی شهرها تنها وظیفه مدیریت شهری نیست

به گزارش گروه پارلمان شهری شرداری نیوز، معاون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه هیچ وقت در دنیا هیچ قدرتی نمی تواند با بلایای طبیعی و زیاده خواهی انسان ها مقابله کند، گفت: رسیدگی به بلایای طبیعی و ایمن سازی شهرها تنها وظیفه مدیریت شهری نیست بلکه باید دولت و کل دستگاه ها با آن مقابله کنند. 

عباس جدیدی در دویست و شصت و سومین جلسه شورا یادآوری کرد: ما در مدیریت شهری می توانیم بر رعایت حداقل ها در شهرسازی تاکید داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به برنامه شهر دوستدار کودک در برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران با اشاره به حادثه رخ داده در بوستان کوهسار که منجر به مرگ دختر 5 ساله شد، افزود: فاطمه فرزند همه ما بود، ولی این موضوع که در شهر یک حادثه رخ می دهد و برخی می کوشند آن موضوع و فضای شهر را به سمت و سویی ببرند و  تشویش اذعان عمومی کنند، صحیح نیست.

جدیدی با تاکید بر اینکه وقوع حوادث احساسات عمومی را جریحه دار می کند و از همین رو دستگاه قضا تلاش می کند ظرف 30 روز یا کمتر حکم نهایی را صادر کند، متذکر شد: از اعضا می خواهم در خصوص حوادثی از این دست به جای آنکه فضا را مشوش کنند، سعه صدر داشته باشند و تشخیص موضوع را برعهده دستگاه قضا بگذارند. از دستگاه قضا نیز می خواهم این موضوع را به صورت تخصصی ببینند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: