تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


رسیدگی به بلایای طبیعی و ایمن سازی شهرها تنها وظیفه مدیریت شهری نیست
تاريخ خبر: چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت: 09:17

به گزارش گروه پارلمان شهری شرداری نیوز، معاون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه هیچ وقت در دنیا هیچ قدرتی نمی تواند با بلایای طبیعی و زیاده خواهی انسان ها مقابله کند، گفت: رسیدگی به بلایای طبیعی و ایمن سازی شهرها تنها وظیفه مدیریت شهری نیست بلکه باید دولت و کل دستگاه ها با آن مقابله کنند. 

عباس جدیدی در دویست و شصت و سومین جلسه شورا یادآوری کرد: ما در مدیریت شهری می توانیم بر رعایت حداقل ها در شهرسازی تاکید داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به برنامه شهر دوستدار کودک در برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران با اشاره به حادثه رخ داده در بوستان کوهسار که منجر به مرگ دختر 5 ساله شد، افزود: فاطمه فرزند همه ما بود، ولی این موضوع که در شهر یک حادثه رخ می دهد و برخی می کوشند آن موضوع و فضای شهر را به سمت و سویی ببرند و  تشویش اذعان عمومی کنند، صحیح نیست.

جدیدی با تاکید بر اینکه وقوع حوادث احساسات عمومی را جریحه دار می کند و از همین رو دستگاه قضا تلاش می کند ظرف 30 روز یا کمتر حکم نهایی را صادر کند، متذکر شد: از اعضا می خواهم در خصوص حوادثی از این دست به جای آنکه فضا را مشوش کنند، سعه صدر داشته باشند و تشخیص موضوع را برعهده دستگاه قضا بگذارند. از دستگاه قضا نیز می خواهم این موضوع را به صورت تخصصی ببینند.