جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 آذر 1394     
افزایش تعاملات شورایاران با مدیران شهری

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس ستاد شورایاری شهر تهران یکی از اهداف اصلی برگزاری نشست های تخصصی شورایاری ها با شهرداران و معاونان مناطق را تسهیل گری برقراری ارتباط میان مدیریت شهری و نمایندگان مردم دانست و گفت: شورایاران در تلاش هستند با رصد لحظه به لحظه شهر پویایی را در مناطق شان افزایش دهند.

مرتضی طلایی ، با تاکید بر اینکه ستاد شورایاری به عنوان مسئول شورایارن تهران به صورت دوره ای در هر هفته با دو منطقه نشست تخصصی برگزار می کند، افزود: به صورت دوره ای در هفته دو منطقه مورد بازبینی میدانی قرار می گیرد و در نشست تخصصی با حضور مدیران شهرداری مربوطه مشکلات پیگیری می شود.

وی با یادآوری اینکه هدف اصلی ستاد شورایاری ها از بازدیدهای دوره ای، رفع و ایجاد تسهیلگری برای فعالیت بهتر شورایاری های شهر تهران که حدود 5هزار کارشناس هستند، تصریح کرد: رفع برخی مشکلات و موانع که بر سر راه پیشبرد اهداف شورایاران مناطق قرار دارد و رفع برخی از مشکلاتی که شمار اندکی از محلات با آن مواجه هستند در این بازدید ها مورد تاکید است.

طلایی ماحصل برگزاری این نشست های تخصصی را تعامل و هماهنگی بیشتر میان مجموعه مدیریت شهری و شهرداری یک منطقه با شورایاری ها برشمرد و گفت: در تلاشیم با پتانسیلی که در شورایاران وجود دارد حرکت رو به جلویی در شهر صورت بگیرد که منجر به ایجاد تحرک و امید بیشتر در تهران شود.

رئیس ستاد شورایاری شهر تهران خاطرنشان کرد: قرار است پس از منطقه 10 بازدیدی از شورایاری منطقه 21 داشته باشیم تا از نزدیک با حضور شهرداران منطقه و نواحی و معاونان پیگیر مشکلات شورایاران این منطقه نیز شویم. ستاد نیز در تلاش است به عنوان کارشناس مجموعه جمع بندی از تمام این موارد تهیه کند و با اولویت گذاری از سایر مناطق نیز بازدید به عمل آورد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: