تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


افزایش تعاملات شورایاران با مدیران شهری
تاريخ خبر: دوشنبه، 16 آذر 1394 ساعت: 13:23

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس ستاد شورایاری شهر تهران یکی از اهداف اصلی برگزاری نشست های تخصصی شورایاری ها با شهرداران و معاونان مناطق را تسهیل گری برقراری ارتباط میان مدیریت شهری و نمایندگان مردم دانست و گفت: شورایاران در تلاش هستند با رصد لحظه به لحظه شهر پویایی را در مناطق شان افزایش دهند.

مرتضی طلایی ، با تاکید بر اینکه ستاد شورایاری به عنوان مسئول شورایارن تهران به صورت دوره ای در هر هفته با دو منطقه نشست تخصصی برگزار می کند، افزود: به صورت دوره ای در هفته دو منطقه مورد بازبینی میدانی قرار می گیرد و در نشست تخصصی با حضور مدیران شهرداری مربوطه مشکلات پیگیری می شود.

وی با یادآوری اینکه هدف اصلی ستاد شورایاری ها از بازدیدهای دوره ای، رفع و ایجاد تسهیلگری برای فعالیت بهتر شورایاری های شهر تهران که حدود 5هزار کارشناس هستند، تصریح کرد: رفع برخی مشکلات و موانع که بر سر راه پیشبرد اهداف شورایاران مناطق قرار دارد و رفع برخی از مشکلاتی که شمار اندکی از محلات با آن مواجه هستند در این بازدید ها مورد تاکید است.

طلایی ماحصل برگزاری این نشست های تخصصی را تعامل و هماهنگی بیشتر میان مجموعه مدیریت شهری و شهرداری یک منطقه با شورایاری ها برشمرد و گفت: در تلاشیم با پتانسیلی که در شورایاران وجود دارد حرکت رو به جلویی در شهر صورت بگیرد که منجر به ایجاد تحرک و امید بیشتر در تهران شود.

رئیس ستاد شورایاری شهر تهران خاطرنشان کرد: قرار است پس از منطقه 10 بازدیدی از شورایاری منطقه 21 داشته باشیم تا از نزدیک با حضور شهرداران منطقه و نواحی و معاونان پیگیر مشکلات شورایاران این منطقه نیز شویم. ستاد نیز در تلاش است به عنوان کارشناس مجموعه جمع بندی از تمام این موارد تهیه کند و با اولویت گذاری از سایر مناطق نیز بازدید به عمل آورد.