جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 مهر 1401     
شهردار منطقه ۱۸ عنوان کرد
حل مشکل شن چاله‌های منطقه ۱۸ در هفته‌های آتی

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه حریم تهران متولی ندارد و ما با جدیت در حریم می‌جنگیم، گفت: مشکل دیگرمان وضعیت شن چاله‌ها است که امیدواریم با درایت شهرداری و شورای تهران در هفته‌های آینده مشکلات آن نیز حل شود.

 خسروی پس از استماع گزارشی در خصوص وضعیت شهرک مسلمین در صحن شورای شهر تهران، گفت: پنج شش ماه است که به عنوان شهردار منطقه ۱۸ انتخاب شدم و از همان ابتدا حل مشکل شهرک مسلمین و محله خرمن کوب را در دستور کار قرار دادم. چرا که مشکل محله فریز شده مسلمین ۴۵ ساله و مشکل محله خرمن کوب نیز ۲۰ ساله بود.
 
وی با بیان اینکه در شهرک مسلمین حدود چهار هکتار یعنی ۱۳۱ پلاک فریز شده بودند که نه امکان صدور پروانه و نه حتی صدور جواز تعمیرات داشتند، افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مشکل این محله حل شده است.
 
شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه محله خرمن کوب در مجاورت بزرگراه آزادگان ۴۹ هکتار است و ۴۷۰ پلاک در آن وجود دارد که ۲۵ سال است مشکلات آنها باقیمانده، گفت: خوشبختانه مشکلات این محله نیز حل و فصل شد.
 
وی با بیان اینکه دو چالش عمده در شهرداری منطقه ۱۸ داریم، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما حریم تهران است که علی رغم همه پیگیری‌ها متولی ندارد و ما با جدیت داخل حریم می‌جنگیم و مشکل دیگرمان وضعیت شن چاله‌ها است که امیدواریم با درایت شهرداری و شورای تهران در هفته‌های آینده مشکلات آن نیز حل شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: