تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


حل مشکل شن چاله‌های منطقه ۱۸ در هفته‌های آتی
تاريخ خبر: سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت: 12:42

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه حریم تهران متولی ندارد و ما با جدیت در حریم می‌جنگیم، گفت: مشکل دیگرمان وضعیت شن چاله‌ها است که امیدواریم با درایت شهرداری و شورای تهران در هفته‌های آینده مشکلات آن نیز حل شود.

 خسروی پس از استماع گزارشی در خصوص وضعیت شهرک مسلمین در صحن شورای شهر تهران، گفت: پنج شش ماه است که به عنوان شهردار منطقه ۱۸ انتخاب شدم و از همان ابتدا حل مشکل شهرک مسلمین و محله خرمن کوب را در دستور کار قرار دادم. چرا که مشکل محله فریز شده مسلمین ۴۵ ساله و مشکل محله خرمن کوب نیز ۲۰ ساله بود.
 
وی با بیان اینکه در شهرک مسلمین حدود چهار هکتار یعنی ۱۳۱ پلاک فریز شده بودند که نه امکان صدور پروانه و نه حتی صدور جواز تعمیرات داشتند، افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مشکل این محله حل شده است.
 
شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه محله خرمن کوب در مجاورت بزرگراه آزادگان ۴۹ هکتار است و ۴۷۰ پلاک در آن وجود دارد که ۲۵ سال است مشکلات آنها باقیمانده، گفت: خوشبختانه مشکلات این محله نیز حل و فصل شد.
 
وی با بیان اینکه دو چالش عمده در شهرداری منطقه ۱۸ داریم، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما حریم تهران است که علی رغم همه پیگیری‌ها متولی ندارد و ما با جدیت داخل حریم می‌جنگیم و مشکل دیگرمان وضعیت شن چاله‌ها است که امیدواریم با درایت شهرداری و شورای تهران در هفته‌های آینده مشکلات آن نیز حل شود.