جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 ارديبهشت 1394     
شوراي شهر اتاق فكر نظام شهري است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رييس كميته هنر شوراي اسلامي شهر تهران در آستانه نهم ارديبهشت (روز شوراها) با تأكيد بر لزوم توزيع عادلانه فرهنگ در سطوح مختلف شهري، گفت: شوراي شهر بيشتر فضايي اجتماعي است تا سياسي و دليل آن اين است كه فرهنگ به عنوان اصلي‌ترين مؤلفه زندگي مدرن و امروزي قلمداد مي‌شود.

دكتر عبدالحسين مختاباد افزود: كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران، ‌توجه بيشتري به حوزه‌هاي فرهنگي داشته و در بحث سازمان‌هاي غير دولتي به پيشرفت‌هاي خوبي رسيده كه قدم‌هاي مفيدي و مؤثري برداشته است.

وي با اشاره به اين كه در همه جاي دنيا، شهرداري‌ها تمام امكانات فرهنگي، هنري و اجتماعي جامعه را به دليل ظرفيت‌هاي بالايي كه دارند هدايت مي‌كنند، اظهار كرد: شوراي شهر در همه جاي دنيا مانند خوني است كه در رگ‌هاي شهر جريان دارد و به دليل ارتباط نزديك با اقشار مختلف،‌ به عنوان اتاق فكر نظام شهري مي‌تواند در پيشبرد اهداف نقش مؤثرتري را ايفاء كند.

عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران در پايان از دانشگاه و موسيقي به عنوان خانه و ريشه‌هاي اصلي خود نام برد و خاطرنشان كرد: دانشگاه و موسيقي مثل رگ‌هاي حياتي عمل مي‌كنند كه با آن‌ها رشد كرده‌ام و هيچ چيز نمي‌تواند جاي اين دو را براي من بگيرد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: