تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


شوراي شهر اتاق فكر نظام شهري است
تاريخ خبر: دوشنبه، 7 ارديبهشت 1394 ساعت: 11:50

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رييس كميته هنر شوراي اسلامي شهر تهران در آستانه نهم ارديبهشت (روز شوراها) با تأكيد بر لزوم توزيع عادلانه فرهنگ در سطوح مختلف شهري، گفت: شوراي شهر بيشتر فضايي اجتماعي است تا سياسي و دليل آن اين است كه فرهنگ به عنوان اصلي‌ترين مؤلفه زندگي مدرن و امروزي قلمداد مي‌شود.

دكتر عبدالحسين مختاباد افزود: كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران، ‌توجه بيشتري به حوزه‌هاي فرهنگي داشته و در بحث سازمان‌هاي غير دولتي به پيشرفت‌هاي خوبي رسيده كه قدم‌هاي مفيدي و مؤثري برداشته است.

وي با اشاره به اين كه در همه جاي دنيا، شهرداري‌ها تمام امكانات فرهنگي، هنري و اجتماعي جامعه را به دليل ظرفيت‌هاي بالايي كه دارند هدايت مي‌كنند، اظهار كرد: شوراي شهر در همه جاي دنيا مانند خوني است كه در رگ‌هاي شهر جريان دارد و به دليل ارتباط نزديك با اقشار مختلف،‌ به عنوان اتاق فكر نظام شهري مي‌تواند در پيشبرد اهداف نقش مؤثرتري را ايفاء كند.

عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران در پايان از دانشگاه و موسيقي به عنوان خانه و ريشه‌هاي اصلي خود نام برد و خاطرنشان كرد: دانشگاه و موسيقي مثل رگ‌هاي حياتي عمل مي‌كنند كه با آن‌ها رشد كرده‌ام و هيچ چيز نمي‌تواند جاي اين دو را براي من بگيرد.