جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 اسفند 1393     
باید از شهرداری تهران به دلیل درایتش در تامین اعتبارات تشکر کرد

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،اسماعیل دوستی، عضو شورای اسلامی شهر تهران طی تذکر پیش از دستور در صحن علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران، ابراز داشت: سال93 از نظر اعتباری برای دولت و شهرداری سال سختی بود که باید از همه زحمتکشان شهرداری تشکر کنم.

دوستی با بیان مطلب فوق ادامه داد: در حالی که آخر سال است و بسیاری از وزارتخانه ها و شرکت ها هنوز نتوانستند حقوق کارمندان خود را پرداخت کنند اما شهرداری کار خوبی کرد و پرداخت حقوقش به روز است.

دوستی خاطرنشان ساخت: پیشنهاد دارم فرمان مقام معظم رهبری در کمربند شمالی تهران را از شمال شرقی تهران و منطقه تلو تا شمال غربی تهران در دستور کار قرار دهیم.  شهردار تهران هم این را پیشنهاد بیاورد که از این فرمان استفاده کنیم و بقیه اراضی شمال تهران که در اختیار سایر نهاد ها مثل بنیاد مستضعفان و حتی وزارتخانه ها هستند را آزاد کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان ساخت: به این ترتیب قالیباف می تواند نوار شمالی شهر تهران را بر اساس این فرمان در تصرف شهر قرار دهد که دغدغه آقایان حافظی و حقانی و ... در جهت حفظ نوار شهر تهران برطرف شود.

همچنین ابوالفضل قناعتی نیز طی تذکری درباره 20 متری افسریه از میدان بسیج تا میدان کلاهدوز، تاکید کرد: بالای 15 سال است که قرار است این اتوبان تعریض شود و هم اکنون شهرداری تعدادی از مغازه ها و خانه ها را تملک کرده است اما تعدادی هم باقی مانده است.

قناعتی عنوان داشت: از شهردار تهران می خواهم به صورت ویژه به این اتوبان توجه داشته باشد و شهردار منطقه را درگیر کند که الباقی مغازه ها و خانه ها را تملک کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: