تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


باید از شهرداری تهران به دلیل درایتش در تامین اعتبارات تشکر کرد
تاريخ خبر: سه شنبه، 26 اسفند 1393 ساعت: 13:56

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،اسماعیل دوستی، عضو شورای اسلامی شهر تهران طی تذکر پیش از دستور در صحن علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران، ابراز داشت: سال93 از نظر اعتباری برای دولت و شهرداری سال سختی بود که باید از همه زحمتکشان شهرداری تشکر کنم.

دوستی با بیان مطلب فوق ادامه داد: در حالی که آخر سال است و بسیاری از وزارتخانه ها و شرکت ها هنوز نتوانستند حقوق کارمندان خود را پرداخت کنند اما شهرداری کار خوبی کرد و پرداخت حقوقش به روز است.

دوستی خاطرنشان ساخت: پیشنهاد دارم فرمان مقام معظم رهبری در کمربند شمالی تهران را از شمال شرقی تهران و منطقه تلو تا شمال غربی تهران در دستور کار قرار دهیم.  شهردار تهران هم این را پیشنهاد بیاورد که از این فرمان استفاده کنیم و بقیه اراضی شمال تهران که در اختیار سایر نهاد ها مثل بنیاد مستضعفان و حتی وزارتخانه ها هستند را آزاد کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان ساخت: به این ترتیب قالیباف می تواند نوار شمالی شهر تهران را بر اساس این فرمان در تصرف شهر قرار دهد که دغدغه آقایان حافظی و حقانی و ... در جهت حفظ نوار شهر تهران برطرف شود.

همچنین ابوالفضل قناعتی نیز طی تذکری درباره 20 متری افسریه از میدان بسیج تا میدان کلاهدوز، تاکید کرد: بالای 15 سال است که قرار است این اتوبان تعریض شود و هم اکنون شهرداری تعدادی از مغازه ها و خانه ها را تملک کرده است اما تعدادی هم باقی مانده است.

قناعتی عنوان داشت: از شهردار تهران می خواهم به صورت ویژه به این اتوبان توجه داشته باشد و شهردار منطقه را درگیر کند که الباقی مغازه ها و خانه ها را تملک کنند.