جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 بهمن 1393     
انتقاد از نصب دکل برق در نقاط غیراستاندارد

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد شدید از اقدام اخیر شرکت برق تهران به منظور عبور فیبر نوری از روی دکل های برق، گفت: شورای شهر و شهرداری تهران اقدامات لازم در این زمینه را انجام خواهند داد. 

مهدی چمران صبح امروز طی سخنانی در آغاز یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ابراز داشت:  سازمان برق قراردادهایی با بعضی سازمان ها بسته است و فیبرهای نوری را از روی تیرهای چراغ برق رد می کند که کار اشتباهی است. البته شورا و شهرداری اقدامات خود را در این زمینه انجام می دهند. علاوه بر این شرکت برق دکل هایی را در نقاط غیر استاندارد نصب کرده اند.

وی تاکید کرد: ما تفاهم خوبی در سال های گذشته با شرکت برق داشته ایم و مسایل را دنبال می کردیم. انتظار داشتیم این تفاهم افزوده شود نه اینکه عوارضی که باید برای کندن معابرها بپردازند را هم نپردازند و این کار را برای فیبرهای نوری انجام دهند. این موضوع به نفع شهر نیست و شهر را به سمت آنارشیسم می برد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ما نهایت همکاری را با سازمان های آب، برق و گاز داشته ایم و از تصویب بودجه های آن ها در مجلس نیز حمایت می کنیم. انتظار داریم این همکاری ادامه داشته باشد.

چمران در ادامه تاکید کرد: حتما از مدیر عامل شرکت برق دعوت خواهیم کرد تا در شورا گزارش دهند چرا که این موارد اختلاف برانگیز به ضرر مردم شهر است و از نظر امنیت شهری خطرناک است.

وی در پایان با اشاره به جلسه شب گذشته با وزارت کشور، عنوان کرد: بر اساس این جلسه مقرر شد همفکری در تهیه شیوه نامه داشته باشیم و دوستان دولتی نیز قول همکاری دادند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: