تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


انتقاد از نصب دکل برق در نقاط غیراستاندارد
تاريخ خبر: سه شنبه، 14 بهمن 1393 ساعت: 11:32

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد شدید از اقدام اخیر شرکت برق تهران به منظور عبور فیبر نوری از روی دکل های برق، گفت: شورای شهر و شهرداری تهران اقدامات لازم در این زمینه را انجام خواهند داد. 

مهدی چمران صبح امروز طی سخنانی در آغاز یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ابراز داشت:  سازمان برق قراردادهایی با بعضی سازمان ها بسته است و فیبرهای نوری را از روی تیرهای چراغ برق رد می کند که کار اشتباهی است. البته شورا و شهرداری اقدامات خود را در این زمینه انجام می دهند. علاوه بر این شرکت برق دکل هایی را در نقاط غیر استاندارد نصب کرده اند.

وی تاکید کرد: ما تفاهم خوبی در سال های گذشته با شرکت برق داشته ایم و مسایل را دنبال می کردیم. انتظار داشتیم این تفاهم افزوده شود نه اینکه عوارضی که باید برای کندن معابرها بپردازند را هم نپردازند و این کار را برای فیبرهای نوری انجام دهند. این موضوع به نفع شهر نیست و شهر را به سمت آنارشیسم می برد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ما نهایت همکاری را با سازمان های آب، برق و گاز داشته ایم و از تصویب بودجه های آن ها در مجلس نیز حمایت می کنیم. انتظار داریم این همکاری ادامه داشته باشد.

چمران در ادامه تاکید کرد: حتما از مدیر عامل شرکت برق دعوت خواهیم کرد تا در شورا گزارش دهند چرا که این موارد اختلاف برانگیز به ضرر مردم شهر است و از نظر امنیت شهری خطرناک است.

وی در پایان با اشاره به جلسه شب گذشته با وزارت کشور، عنوان کرد: بر اساس این جلسه مقرر شد همفکری در تهیه شیوه نامه داشته باشیم و دوستان دولتی نیز قول همکاری دادند.