جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 شهريور 1398     
به مناسبت روز ملی خانواده برگزار می شود
برپایی دهکده ورزشی خانواده به میزبانی منطقه ۱۵

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهرداری منطقه 15 میزبان نخستین دوره مسابقات چالشی و رکوردی خانواده در قالب دهکده ورزشی خانواده مناطق 22 گانه شهر تهران می شود.

اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود: اولین دوره مسابقات چالشی و رکوردی خانواده در قالب دهکده ورزشی خانواده به میزبانی اداره تربیت بدنی بانوان منطقه و به منظور ایجاد روحیه ی مثبت و شاد در خانواده ها با حضور خانواده های دارای دو فرزند (دو دختر یا یک دختر و یک پسر) در رده سنی زیر ۱۲سال از مناطق ۲۲ گانه روز پنج شنبه 7 شهریور در مجموعه ورزشی شهید بروجردی برگزار می شود.
 
به گفته وی تاکنون 30 خانواده 5 نفره با مراجعه به ادارات تربیت بندی مناطق خود برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
 
وی به تشریح برنامه های این دوره مسابقات پرداخت و افزود: بخش های صید توپ، دارت، طناب زنی، پابسته، صفحه گردان چوبی، تخریب برج با توپ، پرش با گونی، فوتبال روی میز، چوب های رنگی و مسابقات ایستگاهی اجرا و در پایان نیز به تیم های برتر حکم و جوایز اهدا خواهد شد. 
 
مختاری در پایان به ویژه برنامه دیگری که به همین مناسبت در مجموعه شهربانوی بوستان ولایت برگزار می شود اشاره کرد و گفت: پردیس بانوان این منطقه نیز با ایجاد غرفه های ورزشی، محیط زیست و مدیریت مصرف، نمایش و پخش موسیقی و اجرای بی کلام گروه نماوا، ساعات خوشی را برای بانوان حاضر در بوستان فراهم کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: