تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


برپایی دهکده ورزشی خانواده به میزبانی منطقه ۱۵
تاريخ خبر: دوشنبه، 4 شهريور 1398 ساعت: 15:06

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهرداری منطقه 15 میزبان نخستین دوره مسابقات چالشی و رکوردی خانواده در قالب دهکده ورزشی خانواده مناطق 22 گانه شهر تهران می شود.

اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود: اولین دوره مسابقات چالشی و رکوردی خانواده در قالب دهکده ورزشی خانواده به میزبانی اداره تربیت بدنی بانوان منطقه و به منظور ایجاد روحیه ی مثبت و شاد در خانواده ها با حضور خانواده های دارای دو فرزند (دو دختر یا یک دختر و یک پسر) در رده سنی زیر ۱۲سال از مناطق ۲۲ گانه روز پنج شنبه 7 شهریور در مجموعه ورزشی شهید بروجردی برگزار می شود.
 
به گفته وی تاکنون 30 خانواده 5 نفره با مراجعه به ادارات تربیت بندی مناطق خود برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
 
وی به تشریح برنامه های این دوره مسابقات پرداخت و افزود: بخش های صید توپ، دارت، طناب زنی، پابسته، صفحه گردان چوبی، تخریب برج با توپ، پرش با گونی، فوتبال روی میز، چوب های رنگی و مسابقات ایستگاهی اجرا و در پایان نیز به تیم های برتر حکم و جوایز اهدا خواهد شد. 
 
مختاری در پایان به ویژه برنامه دیگری که به همین مناسبت در مجموعه شهربانوی بوستان ولایت برگزار می شود اشاره کرد و گفت: پردیس بانوان این منطقه نیز با ایجاد غرفه های ورزشی، محیط زیست و مدیریت مصرف، نمایش و پخش موسیقی و اجرای بی کلام گروه نماوا، ساعات خوشی را برای بانوان حاضر در بوستان فراهم کرد.