جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 23 آبان 1393     
قرار دادن روزی تحت عنوان"روز جهانی قربانیان ترافیک"از سوی مدیریت شهری ضروری بود

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لزوم برگزاری همایش روز جهانی قربانیان ترافیک گفت:متأسفانه با توجه به آمار موجود بالاترین درصد مرگ ومیر در کشور تلفات ناشی از تصادفات، بالاخص تصادفات جاده ای است.

 

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: با توجه به این موضوع که ظرفیت جاده های کشور محدود است و با تعداد خودروهای در حال تردد در آن مطابقت ندارد و همینطور در سال های اخیر رقبت مردم برای استفاده از خودروهای شخصی بیشتر شده است و متأسفانه به دنبال این موضوع آمار تصادفات و تلفات ناشی از آن افزایش پیدا کرده است اختصاص دادن یک همایش تحت عنوان روز جهانی قربانیان ترافیک در راستای فرهنگ سازی و کاهش آمار تلفات تصادفات در این راه بهبود دهنده است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد خودروها و تعداد مصرف کنندگان آنها نسبت به گذشته ، مردم و دولت بایستی فرهنگ ترافیکی و رانندگی جدیدی را با توجه به شرایط گفته شده و بسیار متفاوت از شرایط گذشته  ایجاد کنند و به قوانین به صورت کاملأ دقیق و درست احترام بگذارند و عمل کنند.

 

وی در ارامه اضافه کرد : میتوان با برگزاری این همایش ها و مدیریت در زمینه شهری و سلامت و خانواده آمار مربوط به کشته شدگان تصادفات را کنترل و به شدت کاهش داد. و ضمن اینکه ارائه راهکارها و برنامه هایی که در این همایش ها مطرح می شود می تواند تعدیل کننده و بازدارنده این اثرات منفی باشد.

 

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: