جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 اسفند 1395     
با حضور شهردار منطقه 20
آیین درختکاری در آستان امامزاده ابوالحسن(ع)

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،همزمان با هفته منابع طبیعی، آیین درختکاری با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری و شهردار منطقه ۲۰ در آستان امامزاده ابوالحسن (ع) شهرری برگزار شد. 

در این مراسم با حضور آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و عضو مجلس خبرگان رهبری، سید احمد صفوی شهردارمنطقه 20 و حشمت الله پورمهدوی بخشدار مرکزی شهرری، ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، تعدادی اصله نهال در حیاط  آستان امامزاده ابوالحسن (ع) غرس شد.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه توسعه فضاهای سبزشهری و ارتقاء آگاهی شهروندان نسبت به نگهداری و مراقبت از بوستان های شهری از اولویت های مدیریت شهری این منطقه است گفت: به مناسبت هفته درختکاری و همزمان با فصل مناسب کاشت نهال، طرح توزیع رایگان نهال های مثمر بین شهروندان نیز اجرا شد.

صفوی با اشاره به توزیع نهال های سیب، زردآلو، گیلاس، آلو، به و توت ویژه شهروندان، افزود: تیم های کارشناسی و عوامل اجرایی از زمان تحویل تا کاشت نهال، شهروندان را همراهی می کنند و توضیحات لازم را برای نگهداری درختان به آنها می دهند.

وی به وجود 8 عرصه جنگل کاری در محدوده حریم منطقه 20  اشاره کرد و گفت: پیش بینی شده است 100 هزار نهال غیرمثمر و مقاوم به شرایط آب و هوایی منطقه نیز در عرصه های جنگل کاری این منطقه غرس شود تا کمربند فضای سبز محدوده حریم شهر تهران بیش از پیش تقویت و حفظ شود.

 

در مراسم آئین درختکاری در این آستان مقدس که با هدف ترویج فرهنگ صیانت از منابع طبیعی و احیای محیط‌ زیست برگزار شد جمعی از شهروندان نیز اقدام به کاشت نهال کردند..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: