جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 خرداد 1393     
برگزاری اولین نشست کارگروههای اردوهای جهادی در منطقه ۲۱

 

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،اولین نشست کارگروههای اردوی جهادی مدیران محلات با حضور شهرداذ منطقه ۲۱برگزار شد.

کارگروههای تخصصی اردوی جهادی مدیریت محله با حضور شهردار منطقه 21 ، قائم مقام شهردار ، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ، شهردار ناحیه 2 ، مدیران اجتماعی منطقه ، دبیران شورایاری ، هیئت امنا و مدیران محلات منطقه 21 ، در سالن همایش سرای محله شهرک آزادی در ناحیه 2 ، برگزار گردید . 

در این جلسه که با هدف انجام مذاکرات و گفتمانی پیرامون مدیریت محله و ایجاد هماهنگی های لازم جهت شرکت در اردوی جهادی

تشکیل شد ، قبل از هر چیز ، سلیمی شهردار منطقه 21 ، از فعالیت خانه های آموزشی و قسمتهای مختلف سرای محله آزادی بازدید نمود سپس در نشستی ،کمالی نسب معاون اجتماعی فرهنگی منطقه ، با اشاره به امر کلیدی مدیریت محله به عنوان رسالت اصلی و اولیه شورای اسلامی شهر تهران ، بیان کرد : هدف از تشکیل کارگروههای تخصصی در هر منطقه ، پیشبرد اهداف شهرداری تهران در خصوص اجرایی کردن تعامل و مشارکتهای مردمی می باشد . 

وی تاکید کرد : حدود 800 نفر در این اردو شرکت دارند و هر کارگروه سخنگویی دارد که گزارشات عملکرد مربوطه را در قالب پاورپوینت ارائه می دهد . 

درادامه این جلسه، شهردار منطقه 21، باتأکیدبراصل مهم مشارکت مردمی و رویکرد محله محوری،ابراز داشت: مدیریت محله و سرای محلات می بایست به عنوان یک واحد اجرایی مستقل از شهرداری به فعالیت پرداخته که این امر تنها با اعتماد به مردم و استفاده از نیروهای مستعد و کارآمد و متخصص مردمی ، امکانپذیر است . 

دکتر سلیمی احترام به حقوق شهروندی و بسترسازی مناسب جهت انجام فعالیتهای مردمی را به عنوان راهکاری در جهت اجرای اهداف مدیریت جهادی دانست و با یادآوری جمله طلایی حضرت امام خمینی ( ره ) که فرمودند : " ملتی که انقلاب کردند ، خود نیز از این انقلاب دفاع می کنند " ، تصریح کرد : طرح جهادی با داشتن ریشه در افکار مردم ، طرحی ماندگار بوده و در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم گام برمی دارد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: