تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


برگزاری اولین نشست کارگروههای اردوهای جهادی در منطقه ۲۱
تاريخ خبر: چهارشنبه، 28 خرداد 1393 ساعت: 11:42

 

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،اولین نشست کارگروههای اردوی جهادی مدیران محلات با حضور شهرداذ منطقه ۲۱برگزار شد.

کارگروههای تخصصی اردوی جهادی مدیریت محله با حضور شهردار منطقه 21 ، قائم مقام شهردار ، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ، شهردار ناحیه 2 ، مدیران اجتماعی منطقه ، دبیران شورایاری ، هیئت امنا و مدیران محلات منطقه 21 ، در سالن همایش سرای محله شهرک آزادی در ناحیه 2 ، برگزار گردید . 

در این جلسه که با هدف انجام مذاکرات و گفتمانی پیرامون مدیریت محله و ایجاد هماهنگی های لازم جهت شرکت در اردوی جهادی

تشکیل شد ، قبل از هر چیز ، سلیمی شهردار منطقه 21 ، از فعالیت خانه های آموزشی و قسمتهای مختلف سرای محله آزادی بازدید نمود سپس در نشستی ،کمالی نسب معاون اجتماعی فرهنگی منطقه ، با اشاره به امر کلیدی مدیریت محله به عنوان رسالت اصلی و اولیه شورای اسلامی شهر تهران ، بیان کرد : هدف از تشکیل کارگروههای تخصصی در هر منطقه ، پیشبرد اهداف شهرداری تهران در خصوص اجرایی کردن تعامل و مشارکتهای مردمی می باشد . 

وی تاکید کرد : حدود 800 نفر در این اردو شرکت دارند و هر کارگروه سخنگویی دارد که گزارشات عملکرد مربوطه را در قالب پاورپوینت ارائه می دهد . 

درادامه این جلسه، شهردار منطقه 21، باتأکیدبراصل مهم مشارکت مردمی و رویکرد محله محوری،ابراز داشت: مدیریت محله و سرای محلات می بایست به عنوان یک واحد اجرایی مستقل از شهرداری به فعالیت پرداخته که این امر تنها با اعتماد به مردم و استفاده از نیروهای مستعد و کارآمد و متخصص مردمی ، امکانپذیر است . 

دکتر سلیمی احترام به حقوق شهروندی و بسترسازی مناسب جهت انجام فعالیتهای مردمی را به عنوان راهکاری در جهت اجرای اهداف مدیریت جهادی دانست و با یادآوری جمله طلایی حضرت امام خمینی ( ره ) که فرمودند : " ملتی که انقلاب کردند ، خود نیز از این انقلاب دفاع می کنند " ، تصریح کرد : طرح جهادی با داشتن ریشه در افکار مردم ، طرحی ماندگار بوده و در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم گام برمی دارد .