جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 مهر 1394     
طرح جهادی افزایش ضریب ایمنی تردد دانش آموزان

به گزارش گروه اخبار منطقه22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه دو از طرح جهادی افزایش ضریب ایمنی تردد دانش آموزان خبر داد.

"عزیز اله نظری" با اعلام این مطلب اظهارداشت: با توجه به زمان بازگشایی مدارس و با هدف ارتقا رضایت شهروندان و افزایش ایمنی، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو اقدام به نصب، تعویض و نوسازی علائم و تجهیزات ایمنی و ترافیکی و همچنین اجرای عملیات خط کشی در ورودی مدارس کرد.

وی افزود: همچنین، محورهای منتهی به مدارس ایمن سازی شده که از آن جمله می توان به دبيرستان دكتر معين، دبيرستان واله، پيش دبستاني وانيا، دبيرستان صالحي، مدرسه جهرمي، مدرسه شهداي هويزه و ... اشاره کرد.

شهردار منطقه دو تهران همچنین به برنامه ریزی آموزشی طرح خط سفید در مدارس اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه و نظر به اینکه لازم است آموزش های ترافیکی در سنین کودکی در افراد جامعه نهادینه شود، با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و پلیس راهور نسبت به برنامه ریزی در خصوص آموزش مفاهیم ترافیکی در قالب خط سفید به دانش آموزان پس از بازگشایی مدارس اقدام شده است.

نظری خاطرنشان کرد: استفاده از شیوه های نوین آموزشی، توضیح مطالب با استفاده از وسایل کمک آموزشی مناسب و انتخاب پلیس مدرسه از جمله برنامه های این معاونت جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک در بین نونهالان منطقه است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: