تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


طرح جهادی افزایش ضریب ایمنی تردد دانش آموزان
تاريخ خبر: چهارشنبه، 8 مهر 1394 ساعت: 10:14

به گزارش گروه اخبار منطقه22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه دو از طرح جهادی افزایش ضریب ایمنی تردد دانش آموزان خبر داد.

"عزیز اله نظری" با اعلام این مطلب اظهارداشت: با توجه به زمان بازگشایی مدارس و با هدف ارتقا رضایت شهروندان و افزایش ایمنی، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو اقدام به نصب، تعویض و نوسازی علائم و تجهیزات ایمنی و ترافیکی و همچنین اجرای عملیات خط کشی در ورودی مدارس کرد.

وی افزود: همچنین، محورهای منتهی به مدارس ایمن سازی شده که از آن جمله می توان به دبيرستان دكتر معين، دبيرستان واله، پيش دبستاني وانيا، دبيرستان صالحي، مدرسه جهرمي، مدرسه شهداي هويزه و ... اشاره کرد.

شهردار منطقه دو تهران همچنین به برنامه ریزی آموزشی طرح خط سفید در مدارس اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه و نظر به اینکه لازم است آموزش های ترافیکی در سنین کودکی در افراد جامعه نهادینه شود، با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و پلیس راهور نسبت به برنامه ریزی در خصوص آموزش مفاهیم ترافیکی در قالب خط سفید به دانش آموزان پس از بازگشایی مدارس اقدام شده است.

نظری خاطرنشان کرد: استفاده از شیوه های نوین آموزشی، توضیح مطالب با استفاده از وسایل کمک آموزشی مناسب و انتخاب پلیس مدرسه از جمله برنامه های این معاونت جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک در بین نونهالان منطقه است.