جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 دی 1393     
توسعه زمین های چمن مصنوعی در شمالغرب تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه دو تهران از توسعه زمین های چمن مصنوعی در این منطقه خبر داد و گفت: 10 باب زمین چمن مصنوعی طی سال جاری در شمالغرب تهران احداث شده است.

عابد ملکی با اشاره به توسعه زمین های چمن مصنوعی در شمالغرب تهران، افزود: استقبال قابل وصف شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان از زمین های چمن و دیگر فضاهای عمومی ورزشی در این منطقه، شهرداری را بر آن داشت تا نسبت به توسعه فضاهای ورزشی اقدام کند.

وی با بیان اینکه توجه به توسعه فضاها و اماکن ورزشی عمومی در این منطقه از سیاست های اصولی مدیریت شهری است که احداث زمین های چمن مصنوعی نیز در همین راستا صورت می گیرد گفت: زمین های چمن مصنوعی جدید در زیر پل همایون شهر ، میدان تیموری ،  اسلام آبادجنوبی ، گلدیسان ، بوستان شهروند ، ایوانک ، اشرفی اصفهانی ، بوستان مخابرات، تیموری ، 18 هکتاری و فرحزاد احداث شده است.

شهردار منطقه دو تهران با بیان اینکه بنا داریم در تمامی محله های این منطقه نسبت به احداث و بهره برداری زمین های چمن مصنوعی اقدام شود،اظهارداشت: استفاده از این فضاهای ورزشی برای تمامی شهروندان آزاد بوده و با هماهنگی اداره ورزش  و مدیریت محله در سطح نواحی منطقه ، استفاده از آنها امکان پذیر است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: