تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


توسعه زمین های چمن مصنوعی در شمالغرب تهران
تاريخ خبر: چهارشنبه، 3 دی 1393 ساعت: 15:26

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه دو تهران از توسعه زمین های چمن مصنوعی در این منطقه خبر داد و گفت: 10 باب زمین چمن مصنوعی طی سال جاری در شمالغرب تهران احداث شده است.

عابد ملکی با اشاره به توسعه زمین های چمن مصنوعی در شمالغرب تهران، افزود: استقبال قابل وصف شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان از زمین های چمن و دیگر فضاهای عمومی ورزشی در این منطقه، شهرداری را بر آن داشت تا نسبت به توسعه فضاهای ورزشی اقدام کند.

وی با بیان اینکه توجه به توسعه فضاها و اماکن ورزشی عمومی در این منطقه از سیاست های اصولی مدیریت شهری است که احداث زمین های چمن مصنوعی نیز در همین راستا صورت می گیرد گفت: زمین های چمن مصنوعی جدید در زیر پل همایون شهر ، میدان تیموری ،  اسلام آبادجنوبی ، گلدیسان ، بوستان شهروند ، ایوانک ، اشرفی اصفهانی ، بوستان مخابرات، تیموری ، 18 هکتاری و فرحزاد احداث شده است.

شهردار منطقه دو تهران با بیان اینکه بنا داریم در تمامی محله های این منطقه نسبت به احداث و بهره برداری زمین های چمن مصنوعی اقدام شود،اظهارداشت: استفاده از این فضاهای ورزشی برای تمامی شهروندان آزاد بوده و با هماهنگی اداره ورزش  و مدیریت محله در سطح نواحی منطقه ، استفاده از آنها امکان پذیر است.