تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


حضور شرکت‌های بزرگ خودروساز جهان در ایران آثار مثبتی دارد
تاريخ خبر: شنبه، 10 آبان 1393 ساعت: 11:14

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که صنعت خودرو باید مورد تجزیه و تحلیل کارشناسی و بررسی‌های کارشناسانه قرار گیرد، گفت: به این ترتیب می‌توان نقاط قوت و ضعف آثار مثبت و منفی مترتب بر صنعت خودرو را مورد ارزیابی قرار داد.

ابراهیم نکو افزود: حضور شرکت‌های بزرگ خودروساز جهان در کشورمان می‌تواند آثار مثبتی در توسعه صنعت خودروی ایران به همراه داشته باشد و رویکرد جدیدی در خودروسازی کشور به وجود آورد.

وی با اشاره به این که از فرصت حضور شرکت‌های معتبر خودروساز دنیا در کشورمان باید به عنوان دست‌آوردی برای رشد و ارتقای خودروسازی کشور استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: می‌بایست از این فرصت به عنوان بستری مناسب برای افزایش توانمندی ها و توسعه صنعت خودروی ایران استفاده نماییم.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این که باید تجربیات ارزشمند شرکت‌های صاحب نام بین‌المللی را در عرصه توانمندسازی صنعت خودروی کشورمان مورد استفاده قرار دهیم، اظهار کرد: در صنعت خودرو باید هدف و برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشیم و در مسیر رسیدن به این هدف با گام‌های رو به جلو حرکت کنیم.