تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


مسائلی که به ناحق مطرح شد به مدیریت شهری جفا کرد
تاريخ خبر: چهارشنبه، 7 آبان 1393 ساعت: 10:42

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رییس کمیته نظارت شورای شهر با بیان اینکه توضیحات شهردار منطقه 5 در صحن شورا درخصوص زمین مورد نظر مکفی و منطقی بود،گفت: به عنوان یک عضو اصول گرا می گویم نظارت ما در مجموعه شهرداری تهران دقیق و شفاف بوده است و در این میان نقد باید مشفقانه و منصفانه باشد و اعتماد عمومی را خدشه دار نکنیم .

محسن پیرهادی با ابزار امیداوری از اینکه این جلسه اختتامیه این پرونده باشد، گفت: باید همگرایی داشته باشیم و نباید به اعتماد عمومی در شهر آسیب بزنیم چرا که مردم این روزها دچار مشکلات زیادی هستند اما این مردم امید دارند و با وجود دغدغه ها و مشکلات معیشتی با یک امید و تحمل زندگی می کنند بنابراین ما نباید با اظهاراتمان تحمل مردم را از بین ببریم.

رییس کمیته نظارت شورای شهر افزود: نباید اظهارات و نظارت در بین مردم دلهره ای ایجاد کند. این در حالی است که نباید قبل از بررسی دقیق موضوعات در رسانه ها مطرح شود.

پیرهادی گفت: مسائلی که به ناحق گفته شد به مدیریت شهری جفا کرد. این در حالی است که وظیفه ما نظارت ، اصلاح و کمک به پیشبرد اهداف مورد شهری بوده است .

وی خاطرنشان کرد: در هرکاری ممکن است اشکالات وجود داشته باشد. شهردار تهران هم این موضوع را می داند اما باید در نظارت به اصلاح این اشکالات کمک کنیم.