تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


چهره نوروزی تهران گردشگران را جذب می کند
تاريخ خبر: شنبه، 5 فروردين 1396 ساعت: 10:33

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛ عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اقدامات شهرداری برای حضور مردم از سایر نقاط کشور در پایتخت، اعلام کرد: شهرداری حوزه تهران شناسی و گردشگری تهران را راه اندازی کرده و اقدامات ویژه ای در این راستا ارائه داده است.

پرویز سروری  با بیان اینکه یکی از مظلومیت های تهران مغفول ماندن جاذبه های بسیار زیاد آن به عنوان یک شهر تاریخی و مهم است، اظهار کرد: اگر چه به این فرایند شهر تهران کمتر توجه شده اما مدیریت شهری در چند سال اخیر توجه خاصی به این موضوع داشته است.

وی تصریح کرد: این اقدام مدیریت شهری به ویژه در ایام نوروز که شهروندان فرصت بیشتری دارند صورت گرفته است و این در حالی است که تهران نیز آمادگی مناسی نسبت به روزهای دیگر سال به دلیل مسافرت عده زیادی از شهروندان دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در ایام نوروز تهران چهره واقعی، لطافت ها، زیبایی ها، جاذبه های خود را نشان می دهد، عنوان کرد: این امر می توان نقش مهمی در جذب گردشگران داشته باشد.

سروری با بیان اینکه شهرداری در چند سال اخیر در این حوزه اقدام بسیار خوبی انجام داده است، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری در این ایام پایگاه های بسیار خوبی به ویژه برای مسافران نورزی که به پایتخت وارد می شوند ایجاد کرده است که البته در این راستا هر سال نسبت به سال گذشته امکانات و خدمات بهتری رائه می دهد.

وی اضافه کرد: این امر زمینه های معرفی جاذبه های تهران و ارائه تسهیلات مناسب برای آشنایی هم وطنان با جاذبه های گردشگری تهران را فراهم می کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از اقدامات شهرداری که این امکان را برای سایر هم وطنان مان فراهم کرده است، تاکید کرد: باید به هم وطنان در سطح کشور توصیه کنم که فرصت را مغتنم شمارند و از این امکان بسیار مناسب برای آشنایی با جاذبه های شهر تهران استفاده کنند.