تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تهرانگردی، بهترین تصمیم برای استفاده از تعطیلات نوروز است
تاريخ خبر: شنبه، 5 فروردين 1396 ساعت: 09:58

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛ رييس كميته خدمات شهري شوراي شهر تهران گفت: تهران گردی، بهترین تصمیم هر شهروند برای استفاده از ایام نوروز است.

 محمد حقانی  با بیان این مطلب اظهارداشت: عيد نوروز و تعطيلات متصل به آن بهترين و مناسب ترين فرصتي است كه ساكنان تهران و مسافراني كه به اين شهر آمده اند مي توانند از آن استفاده كنند و تهران را ببينند. 

وی افزود: در اين تعطيلات ترافيك تهران روان و شرايط جوي هم مساعد و مطلوب است كه مجموعه اينها سبب مي شود"تهران گردي" از بهترين تصميماتي باشد كه فرد براي گذراندن تعطيلات خود ميتواند بگيرد.

حقانی ادامه داد: البته اين تورها نبايد فقط مختص تعطيلات نوروز باشند و در طول سال هم بايد با جديت ادامه پيدا كنند . دانشجويان ، دانش آموزان ، كارمندان و ساير گروهاي هدف ميتوانند در قالب اين تورها به ديدن تهراني بروند كه بخش بزرگي از ظرفيت فرهنگي و تاريخي آن مهجور مانده و اين بهترين فرصت آشتي با اين شهر است.

وی تاکید کرد: اعتقادم بر اين است كه سازمان هايي مانند ميراث فرهنگي بايد صرفا جنبه ارشادي و راهنمايي داشته باشندو برگزاري تورها را برعهده بخش خصوصي بگذارند.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: آنچه كه مسلم است "تهران" بايد ديده و شناخته شود چه براي گردشگران و چه ساكنان اين كلان شهر تاريخي و برگزاري اين تورها فرصت بسيار مغتنمي براي دستيابي اين هدف است كه هم كار آفريني و هم از ظرفيت هاي پرسنل عمومي و دولتي به خوبي استفاده مي كند.