تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


مدیریت بحران بدون مدیریت یکپارچه عملی نیست
تاريخ خبر: شنبه، 23 بهمن 1395 ساعت: 10:51

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که در حوزه بحران اگر هر نهادی ساز خود را بزند نمی توان به نقطه هدف گذاری شده، رسید گفت: مدیریت بحران بدون مدیریت یکپارچه پاسخگو نیست.

ابوالفضل قناعتی با تاکید بر این که 21 سازمان و نهاد وجود دارد که فعالیت های آنها با شهرداری مرتبط است، افزود: اگر در زمان وقوع بحران یکی از این سازمانها یا نهادهای دولتی در جلسات رفع مشکل پیش آمده شرکت نکنند و هر سازمانی بر اساس آنچه خود می اندیشد فعالیت کند، به طور حتم با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد. وی با اشاره به ضرورت وجود مدیریت یکپارچه شهری خاطرنشان کرد:در ابتدای امر این سازمانها باید با هم هماهنگ شده و تبعیت پذیری آنها مشخص شود،بعلاوه این که باید ساختار شکلی و مسولیت ها و زیرمجموعه ها نیز معلوم شود.

قناعتی با تاکید بر این که پس از تشکیل مجموعه یکپارپه، یک نفر باید به عنوان مسئول انتخاب شود، گفت:فرد مسئول می تواند در همه حوزه ها از زیرمجموعه های خود بازخواست کند. وی افزود:در نهایت با توجه به تشکیل مدیریت یکپارچه می توان در مدیریت بحران شهر تهران به آن نقطه هدف گذاری شده دست پیدا کرد.