تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تخصیص بودجه 5 میلیارد تومانی به خانواده های شهدای آتش نشان
تاريخ خبر: سه شنبه، 19 بهمن 1395 ساعت: 11:44

به گزارش گروه اخبار پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه فاجعه پلاسکو همیشه در تاریخ تهران ثبت خواهد شد، گفت: پیشنهاد می دهم کسبه پلاسکو اجناس شان را در روزهای پایانی سال از طریق فروشگاه های شهروند عرضه کنند تا مردم نیز از این کسبه خرید کنند.

محمد حقانی در تذکر پیش از دستور سیصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر با تاکید بر اینکه باید هر چه زودتر فکری برای کسبه ای کنیم که هنوز آسیب شان داغ است و از سوی برخی نهادها تحویل گرفته نمی شوند، تصریح کرد: تکلیف این آدم ها چه می شود؟ تا جایی که فعلا میسر است باید تلاش کنیم اجناس شان را از طریق فروشگاه های شهروند ارائه کنند.

وی در مورد خانواده های شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو نیز گفت: در کمیسیون سلامت پیشنهاد دادیم که 5 میلیارد تومان به این خانواده ها تخصیص یابد. از همین رو از هیات رئیسه و اعضای شورا می خواهم هرچه زودتر این پیشنهاد را در بودجه تصویب کنند تا آن خانواده آتش نشانی که در حریم شهر تهران خانه 30 متری دارد، هر چه زودتر سرپناهی بیابد.

حقانی همچنین با اشاره به زمینی که شهرداری در کمترین زمان ممکن به تجمیع آوارهای پلاسکو تخصیص داده است، بیان کرد: شهرداری منطقه 12 قول داده است که تا 10 روز آینده این نخاله ها از این منطقه هرندی خارج شود.