تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


دیدار نایب رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر با شورایاران منطقه 4
تاريخ خبر: يکشنبه، 26 دی 1395 ساعت: 15:03

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، اسماعیل دوستی در دیدار با شهردار و شورایاران منطقه 4 گفت: ساخت 100 کیلومتر مترو در پایتخت کاری بی نظیر و در دنیا کم سابقه است.

اسماعیل دوستی عضو و نایب رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این مطلب گفت: یکی از بهترین نهادهایی که می توان در آن به نحو مطلوب به مردم خدمت کرد، شهرداری تهران است و به نحوی خط مقدم خدمت رسانی است.

وی خطاب به شورایاران با بیان اینکه باید با مردم صادق بود گفت:  حمایت از دکتر قالیباف حمایت از شهر و مردم است و خوشبختانه شورایاران باید برای توسعه وآبادانی پایتخت تمام و کمال از اهداف راهبردی شهردار تهران حمایت کنند.

دوستی با اشاره به جایگاه مدیران محلات گفت: در حال حاضر ساختار مدیران محلات در حال تکمیل است و باید شورایاران و مدیریت شهری از این جایگاه به نحو آبادانی محلات بکوشند.

نایب رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر با اشاره به مساحت و جمعیت قابل توجه منطقه 4 گفت: با توجه به اینکه منطقه 4 از لحاظ جمعیتی و مساحد حدود 11 درصد از جمعیت کلانشهر تهران را به خود اختصاص داده است لذا باید اعتبارات مورد نیاز را با توجه به این خصوصیات بارز در اختیار این منطقه قرار داد.

وی افزود: در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در بخش خطوط حمل و نقل زیر زمینی صورت گرفته است و در حال حاضر احداث 100 کیلومتر مترو در شهر تهران در دنیا بی نظیر است و باید این اقدام مدیریت شهری تهران را ستود.

نایب رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر گفت: در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در جهت کاهش فاصله ایجاد شده در گذشته میان شمال، جنوب، غرب و شرق تهران انجام شده است و باید تلاش بیشتری برای توسعه بیشتر شرق تهران صورت گیرد.

در ادامه این نشست مهندس سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه 4 ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای  شورای اسلامی شهر تهران در منطقه 4 گفت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد حضور نیروهای ارزشی و انقلابی در شورای اسلامی شهر تهران بوده ایم که دغدغه خود را رفع مشکلات مردمی و آبادانی شهر تهران دانسته اند.

بهاری در ادامه با اشاره به طرح های ویژه منطقه 4 برای محلات آسیب دیده و آسیب پذیر گفت: خروج محله شمیران نو از بن بست ترافیکی و اجرای پروژه ادامه دلاوران از جمله برنامه های در دست اقدام منطقه 4 در سال آینده است.

در ادامه این نشست دبیران شورایاری محلات 20 گانه منطقه 4 به بیان نقطه نظرات و مشکلات محلات خود پرداختند.