تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


دغدغه ما ،حفظ درختان است
تاريخ خبر: سه شنبه، 15 مهر 1393 ساعت: 11:58


به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،گروه مجلس و شورای شهر: عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر طی تذکری، ابراز داشت: در موضوع فضای سبز و حفظ درختان از قوه قضائیه گلایه داریم و می خواهم این را رسما به عنوان یک نماینده اعلام کنیم
.

محمدمهدی تندگویان گفت: در کمیسیون باغات و شهرسازی موضوع فضای سبز و حفظ درختان بررسی می شود و دغدغه ما در حفظ درختان است، اما وقتی رای های ما در قوه قضاییه به هر نحوی شکسته می شود و یا یک قاضی با هر مبنایی به قلع درختان رای می دهد، این جای گلایه دارد. از رئیس قوه قضائیه درخواست دارم تا بررسی کنند تا چنین رای هایی صادر نشود.

دوستی: به وضعیت باشگاه پرسپولیس رسیدگی شود

اسماعیل دوستی نیز طی تذکری گفت: درباره باشگاه پرسپولییس امروز خبرهای بدی می شنویم. این در حالی است که این باشگاه متعلق به مردم تهران است.

وی گفت: اینکه بی تفاوت باشیم به نظر من شاید مقداری بی مسئولیتی است. پیشنهاد می دهم از آقایان سیاسی و رحیمی دعوت شود تا در جریان اوضاع و احوال باشگاه قرار گیریم و لااقل به وزیر تذکر دهیم تا این حد سردرگمی در باشگاه پرسپولیس ایجاد نشود.

تشکر از سامانه های ارتباطات مردمی شهرداری

اقبال شاکری نیز طی تذکری گفت: از سامانه 1888 و 137 تشکر می کنم که ابزار قدرتمندی در اختیار مدیریت شهری است.

همچنین محمد حقانی درباره عدم اقدام لازم شهرداری تهران به منظور خروج صنایع و مشاغل آلاینده از سطح شهر تهران تذکر داد.

صادق امانی، قائم مقام معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در پاسخ به این تذکر حقانی پشت جایگاه قرار گرفت و ابراز داشت: اینگونه نیست که در شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل هیچ اقدامی صورت نگرفته باشد بلکه از زمان تصویب لایحه اقدامات خوبی برای انتقال صنایع و مشاغل مزاحم صورت گرفته و خیابان مولوی، پرنده فروشان و فروشندگان مواد شیمیایی نمونه آن است، اما نیاز به زمان و مساعدت شورای شهر داریم که این کار را انجام دهیم.