تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


توسعه توریسم در پایتخت نیازمند ايجاد سازمان گردشگري در شهرداری تهران است
تاريخ خبر: يکشنبه، 9 آبان 1395 ساعت: 10:15

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حجم وسیعی از تردد گردشگران در پایتخت ، بیان کرد : توسعه توریسم نیازمند ايجاد سازمان گردشگري در شهرداری تهران است

ولی الله شجاع پوريان با بیان اینکه تهران به دليل ابر شهر بودن از نظر گردشگري در فصل هاي مختلف مورد توجه گردشگران بسیاری قرار می گیرد ، اظهار کرد: با توجه به موقعيت پايتخت و تردد گردشگران داخلي و خارجي لزوم هماهنگی بین دستگاه های مختلف دیده می شود.

وی با تاکید بر اینکه تهران ظرفیت های بسیاری در زمینه گردشگری دارد ، خاطر نشان کرد : همین امر سبب شده تا از سایر نقاط کشور نیز گردشگران بسیاری به این کلانشهر قدم بگذارند به طوری که در برخی از زمان های سال با حجم وسیعی از توریست مواجه می شویم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد : این مسئله در حالی است که پایتخت پذیرای بسیاری از گردشگران خارجی نیز هست و همین امر است که توجه ویژه به حوزه گردشگری را بسیار ضروری کرده است.

شجاع پوریان با اشاره به سازمان های مختلفی که در زمینه گردشگری فعالیت هایی انجام می دهند ، تصریح کرد: مديريت شهري ، استانداري تهران ، سازمان ميراث فرهنگي شهرستان تهران و بقیه دستگاه ها با توجه به وظایفی که بر عهده دارند در این زمینه فعالیت های مختلفی را انجام می دهند.

وی اضافه کرد : با توجه به تجربیات گسترده شهرداری تهران و همچنین نمونه اي از فعالیت های این سازمان در عيد نوروز سال جاری و هماهنگي كه مديريت شهري در ميان همه دستگاه ها داشته و به نتايج خوبي دست یافته است ارتقا و ايجاد سازمان در زمينه گردشگري  برای شهرداری تهران لازم و ضروري است .