تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


زمان دقیق انتخابات شورایاری این هفته مشخص خواهد شد
تاريخ خبر: دوشنبه، 7 مهر 1393 ساعت: 14:43

 به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز ،عضو شورای شهر تهران با اعلام اینکه در همین هفته زمان دقیق برگزاری انتخابات شورایاری‌ها مشخص خواهد شد، گفت: ستاد برگزاری انتخابات در همین هفته نشست خود را برگزار خواهد کرد و در مورد زمان دقیق انتخابات شورایاری تصمیم‌گیری خواهد شد.

مرتضی طلایی افزود: دبیرخانه ستاد برگزاری انتخابات شورایاری فعالانه در حال تدوین شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های انتخابات است و در این هفته نیز زمان دقیق برگزاری انتخابات مشخص خواهد شد.

وی با دعوت از صاحبنظران و دلسوزان شهر تهران برای مشارکت در حل مشکلات جامعه گفت: اگر کسی به دنبال خدمت به مردم و پیشرفت تعالی شهرش است و دغدغه چالش‌های موجود در جامعه را دارد بداند با دست روی دست گذاشتن، مشکلات حل نخواهد شود و شورایاری یک فرصت طلایی برای حل مشکلات جامعه است.

عضو شورای شهر تهران با ابراز امیدواری نسبت به اینکه صاحبنظران و فعالان عرصه اجتماعی، فرهنگی و علمی در سطح محلات برای حضور پررنگ اعلام آمادگی کنند، افزود: از شهروندان نیز درخواست دارم با شناخت و مطالعه کافی در زمان انتخابات حضور فعال داشته باشند و اعضای شورای شهر نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا انتخابات خوبی برگزار شود.