تسنیم: تا شدن آیفون6 سوژه خوبی برای رقبای برند در راستای تبلیغات هر چه بیشتر پیرامون محصولاتشان بوده است.
برندی که برخلاف سوتی جدیدش همچنان میزبان صدها کاربر آمریکایی پشت درهای فروشگاهیاش است، این بار علنا توسط سامسونگ دست انداخته میشود.
یکی از روزنامهها اخیرا اقدام به انتشار تبلیغی از سامسونگ پیرامون گالکسی نوت4 که معرفی شده اما همچنان در صف انتظار برای عرضه قرار دارد، کرده است و در آن با عبارتی دو خطی نیشگونی از اپل گرفته است.
این تبلیغ بعد از بررسی مشخصات گالکسی نوت4 گفته است "اپل جان، این محصول نقطه شروعی برای آیفون7 است".
سال 2010 نیز مشکلی در ارتباط با درگاه آنتن آیفون4 موجب شد تا استیو جابز بگوید کاربرانی که گوشی را اشتباه در دست میگیرند، سیگنال آنتن آنها با افت مواجه میشود.
توضیحی که بیشتر به توجیهی غیر منطقی میماند، موجب شد تا موتورولا بهرهبرداری تبلیغاتی خود را از آن انجام دهد و در زمان معرفی دروید X بگوید که این گوشی از آنتنی دوگانه استفاده میکنند و این اجازه را به کاربران میدهد که هر طور دوست دارند گوشی را در دست گیرند.