به دنبال صدور مجوز ایرانسل برای ورود به نسلهای بالاتر ارتباطی، این اپراتور به تازگی به تبلیغات شهری در این زمینه پرداخته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با ورود ایرانسل به نسلهای بالاتر ارتباطی به تازگی این اپراتور تیمی را برای تبلیغات شهری در نظر گرفته و در برخی میادین اصلی تهران افرادی با لباسهای متحد الشکل زردرنگ که عنوان 3G ایرانسل روی آن چاپ شده به تبلیغ در این زمینه پرداخته و توضیحات لازم در ارتباط با اینترنت نسل سه، شیوه فعال سازی، سرعت و هزینههای مربوط به آن به شهروندان ارائه میکنند.
به گزارش ایسنا، از مرداد ماه امسال اپراتور دوم مجوز ارائه آزمایشی 3G در برخی نقاط خاص پایتخت را دریافت کرد و شهریور ماه با پایان یافتن دوره انحصار رایتل مجاز به ارائه رسمی خدمات نسل های سه و چهار ارتباطی شد.
در حال حاضر این شرکت در 20 شهر کشور شامل تهران، تبریز، اراک، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، قزوین، قم، رشت، زنجان، خرمآباد، همدان، اهواز، اسدآباد، شیراز، مشهد، کرج، بندرعباس، سنندج و ایلام به ارائه خدمات نسل سه پرداخته است.