تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


مشکل ترافیک با کمک برنامه های فرهنگی حل می شود
تاريخ خبر: دوشنبه، 7 بهمن 1392 ساعت: 13:58

به گزارش شهرداری نیوز ،یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مراسم افتتاحیه «نمایشگاه تیتر، عکس و کارتون های ترافیکی» گفت: ترافیک مشکلی است که با کمک برنامه های فرهنگی باید نسبت به کاهش و کنترل آن اقدام کرد.

ابوالفضل قناعتی افزود: علاوه بر انجام اقدامات و ساخت پروژه های عمرانی همچون توسعه حمل و نقل عمومی و ساخت بزرگراه  اجرای فعالیت ها و ایجاد زیرساخت های فرهنگی نیز برای بهبود و ارتقای ترافیک و بهبود رفاه شهروندان مورد نیاز است.

وی با اشاره به این که موضوعات فرهنگی و اجتماعی از مهم-ترین شاخص های فعالیت مدیریت شهری است، اظهار کرد: استفاده از این شاخص ها به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان فعالیت های شهری محسوب می شود که در حوزه فرهنگ ترافیک از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: موضوع آموزش و فرهنگ سازی در حوزه ترافیک موضوعی است که هم شورای شهر و هم مدیریت شهری بر آن تأکید دارند و برگزاری جشنواره ترافیک و رسانه و نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره مصداقی از این توجه ویژه محسوب می شود.

گفتنی است «نمایشگاه تیتر، عکس و کارتون های ترافیکی» که از شنبه پنجم بهمن در خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان ایرانشهر شمالی افتتاح شده تا چهارشنبه نهم بهمن ادامه خواهد داشت و دیدار از آن از ساعت 14 تا 20 هر روز برای عموم شهروندان آزاد است.