تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


طرح جامع حمل ونقل پایتخت آماده ارایه در صحن شورا
تاريخ خبر: دوشنبه، 21 تير 1395 ساعت: 09:42

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران از نهایی شدن طرح جامع حمل ونقل و ترافیک در کمیسیون مربوطه خبر داد.

 

محسن سرخو در دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورا، در خصوص لزوم پیگیری دریافت گزارشات عملکرد و پیشرفت در اجرای مصوبات شورا از سوی مجموعه شهرداری تهران و تهیه فهرستی از موارد نقص گزارش شهرداری جهت رسیدگی توسط هیات رئیسه و یا کمیسیون های مرتبط، گفت: در ارتباط با مصوبات شورا  ظرف سه سال گذشته، در بعضی موارد علیرغم اینکه تعدادی از این مصوبات زماندار بوده است و در تعدادی نیز زمابندی­هایی برای ارائه گزارش ذکر شده است، از سوی شهرداری گزارشی به شورا در خصوص عملکرد و پیشرفت مرتبط با مصوبات مذکور ارائه نشده است.

وی ضمن ابراز نگرانی از نداشتن حتی یک گزارش کامل از سوی شهرداری در ارتباط با برخی مصوبات شورا گفت: با توجه به قرار گرفتن در سال پایانی شورا و همچنین نهایی شدن بسیاری ازمصوبات، قابل قبول نیست که حتی یک گزارش کامل از سوی شهرداری مرتبط با برخی مصوبات نداشته باشیم.

وی پیشنهاد داد: باتوجه به اینکه سال آخر شورای چهارم را پیش رو داریم مناسب است در روزهای یکشنبه، شورا به بررسی امور داخلی بپردازد.

رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح جامع حمل ونقل و ترافیک در کمیسیون عمران و حمل ونقل شورا در مرحله رسیدگی نهایی است و بزودی به صحن آورده می‌شود.