تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


پرداخت‌ها در شهرداري به صورت عرف مديريتي انجام مي‌شود
تاريخ خبر: دوشنبه، 14 تير 1395 ساعت: 11:50

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، نايب رئيس كميسيون حمل و نقل شوراي شهر تهران گفت: حقوق شهردار، شهرداران مناطق و تمامي مديرعاملان سازمان ها و شركت‌هاي زير مجموعه شهرداري تهران بر اساس آئين‌نامه مالي شهرداري‌ها و در چارچوب قانون شهرداري‌ها پرداخت مي‌شود.

اسماعيل دوستي با بيان اينكه پرداخت‌ها در شهرداري به صورت عرف مديريتي انجام مي‌شود، تصريح كرد: در شهرداري تهران مديران شهري حقوق بالايي دريافت نمي‌كنند و اعضاي شوراي شهر نيز به جز حق حضور در جلسات دريافت ديگري ندارند.

وي با اشاره به توضيحات معاون برنامه‌ريزي توسعه شهری و امور شورای شهرداري تهران در دويست وهفتاد و دومين جلسه غيرعلني شوراي شهر به منظور شفاف‌سازي‌هاي مالي ادامه داد: همان‌طور كه آقاي اماني در صحن غيرعلني گزارش داد، ميانگين حقوق دريافتي شهرداران مناطق بين 10 تا 12 ميليون‌تومان، حقوق شخص شهردار تهران بين 13 تا 15 ميليون تومان و حق حضور اعضا نيز بين 4 تا 5 ميليون تومان در ماه است.

دوستي خاطرنشان كرد: پرداختن به فيش حقوقي از بنيان كار خوبي نبوده است و به جد مي‌گويم كه هجمه و بداخلاقي بود كه از سوي برخي افراد بر عليه مديران جمهوري اسلامي رخ داد و از اساس اقدامي شايسته و سزاوار نبوده است.