تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


شورای شهر یک نهاد اجتماعی است و باید فارغ از مباحث سیاسی عمل کند
تاريخ خبر: دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت: 12:50

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ورود بحث های سیاسی به شورا می تواند این نهاد اجتماعی را تضعیف کند، گفت: انتشار گزینشی صحبت های اخیر شهردار در شورای استان ها بازتابی از جریان های بیرون شورا است که به صلاح شورا نمی دانم.

رضا تقی پور با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران یک نهاد اجتماعی است که باید فارغ از مباحث سیاسی به کار خود ادامه دهد، تصریح کرد: امیدوارم اعضا با استقلال رای که نشانه اعتماد مردم بوده و همان سوگندی که در ابتدای ورود به شورا یاد کردند، مباحث شهری را پیگیری کنند تا معضلات کلانشهر تهران که کم هم نیست رفع شوند.

وی با یادآوری اینکه ابعاد مشکلات تهران بسیار گسترده و بیشتر از جنس بین حوزه ای است، افزود: بخشی از مشکلات کنونی تهران مربوط به قوای مجریه و قضائیه است و برخی دیگر نیز ناشی از قوانین مجلس شورای اسلامی که این تعدد کار بین بخشی سبب گستردگی مشکلات تهران می شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اعضای مدیریت شهری باید تلاش کنند در حوزه خدمتگزاری گام بردارند نه مباحث سیاسی، خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم مدیریت شهری ای خدمتگزار در بعد فرهنگی، اجتماعی، آسیب ها و سایر موراد داشته باشیم، باید کمتر به مباحث سیاسی دامن بزنیم. این بحث های اخیر نیز نشان داد که جریان های بیرون از شورا به دنبال مباحث سیاسی هستند.