تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


مسئولان به جد به دنبال بهبود شبکه فاضلاب شهر تهران هستند
تاريخ خبر: چهارشنبه، 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 09:28

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به رغم همه کاستی ها اما فعالیت شرکت آب و فاضلاب مصداق واقعی اقدام و عمل است، گفت: مسئولان آبفا بسیار کارشناسی کار می کنند و به جد به دنبال بهبود شبکه فاضلاب شهر تهران هستند.

محمد حقانی پس از ارائه گزارش مدیرعامل شرکت آبفا، با تاکید بر اینکه هرکجا هم مشکلی بوده، حل شده است و تقریبا همه مناطق به شرکت آبفا کمک می کنند، تصریح کرد: تصور نمی کنم در مناطق شهر تهران منطقه ای داشته باشیم که همکاری نکند و با مشکل مواجه باشیم.

وی با اشاره به هزینه هایی که برای کرایه تانکرهای آب در سطح شهر تهران صرف می شود، عدد این کرایه ها را کلان دانست و گفت: پیشنهاد می کنم به مساله تصفیه خانه های محله ای و منطقه ای کد پروژه تعلق گیرد.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در تصفیه خانه جنوب اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: یک سوم فاضلاب تهران در همین تصفیه خانه احیا می شود.

وی از شهرداری خواست به مجوزهای حفاری تخفیف هایی بدهد و ادامه داد: از آنجائیکه این حفاری ها تاثیر مستقیم بر بهداشت عمومی و محیط زیست دارند، از شهرداری می خواهم در این زمینه تخفیف هایی در نظر بگیرد.