تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تمامی نمایشگاه های تهران به شهر آفتاب منتقل می شود
تاريخ خبر: سه شنبه، 31 فروردين 1395 ساعت: 10:42

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران اعلام کرد: با توجه به افتتاح شهر آفتاب و امکان بهره برداری از این مجموعه، شورای شهر اجازه برگزاری نمایشگاهی دیگری را در داخل شهر نمی دهد و تمامی نمایشگاه های پایتخت به شهر آفتاب منتقل می شود.

ابوالفضل قناعتی اظهار کرد: دلیل آنکه نمایشگاه بین المللی تهران را از وسط شهر به شهر آفتاب منتقل کردیم وجود ترافیک گسترده و مشکلاتی بود که برای مردم ساکن در منطقه ایجاد شده و منجر به قفل شدن مسیرها در اتوبان های اطراف نمایشگاه شده بود.

قناعتی افزود: این در حالی است که جنوب غرب تهران دارای نقاط مغفول مانده بود که با برپایی نمایشگاه شهر آفتاب در این نقطه از شهر و ایجاد مسیر مترو، امیدواریم شاهد رونق و توسعه این منطقه که جزو مناطق محروم است، باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومانی برای افتتاح فاز اول پروژه شهر آفتاب گفت: نمایشگاه شهر آفتاب در راستای کاهش ترافیک شهر تهران و کاهش آلودگی ایجاد شده است و از این پس برای برگزاری نمایشگاه ها باید از این فضا استفاده شود چرا که این مجموعه در اندازه های ملی و فرا ملی ساخته شده و در شان جمهوری اسلامی ایران است.