تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


«مهمان طهران» تاريخ و فرهنگ و هويت ايراني را زنده نگه مي دارد
تاريخ خبر: شنبه، 14 فروردين 1395 ساعت: 10:04

 

به گزارش گروه پارلمانی شهری شهرداری ن یوز: رئيس کميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران گفت: مهمان طهران نقش بسزايي در حفظ و زنده نگه داشتن تاريخ، فرهنگ و هويت ايراني دارد و باتوجه به استقبال گردشگران و مسافران نوروزي مي توان به آينده شهر تهران اميدوار بود.

 

حجت الاسلام و المسلمين  عبدالمقيم ناصحي ضمن بازديد از ايستگاهها و محل اسکان مسافران نوروزي منطقه 9 و در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري «تهران سما» ضمن  قدرداني از عوامل اجرايي اين منطقه گفت: خدمات ارائه شده به مسافران از لحاظ راهنمايي و پذيرايي قابل تقدير است.

وي افزود: با توجه به اهميت شهر تهران مهمان طهران نقش بسزايي در حفظ و زنده نگه داشتن تاريخ، فرهنگ و هويت ايراني را دارد و استقبال گردشگران و مسافران نوروزي مي توان به آينده شهر تهران اميدوار بود.

ناصحي با اشاره به اينکه منطقه 9 قدمگاه انقلاب است ادامه داد: طرح مهمان طهران از جايگاه ويژه اي برخوردار است، يکدلي و هماهنگي عوامل اجرايي اعم از مديران و شوراياران محلات مي تواند الگوي خوبي براي ديگر مناطق تهران شود.

عضو شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينکه جاذبه هاي گردشگري تهران به خوبي شناسانده نشده است، خاطرنشان کرد: کاري که شهرداري تهران در سال هاي اخير انجام مي دهد در تبديل تهران به عنوان محل تفريحي و گردشگري بسيار تاثير گذار است.

بر اساس اين گزارش محل اسکان مسافران نوروزي در مدرسه بلال حبشي، خيابان دامپزشکي واقع شده است و تاکنون پذيراي بيش از 2000 گردشگر بوده است.