تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


لزوم حمایت نهادها و ارگان ها از ظرفیت ایجاد شده توسط شهرداری تهران
تاريخ خبر: سه شنبه، 13 بهمن 1394 ساعت: 08:52

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه ساخت شهر آفتاب به منظور جایگزینی برای نمایشگاه های داخل شهر تهران گامی در جهت توسعه پایتخت است، گفت: امیدوارم ظرفیت ایجاد شده منجر به برگزاری نمایشگاه های معتبر داخلی و بین المللی در پایتخت شود.

احمد حکیمی پور ، با بیان مطلب فوق با اشاره به افتتاح متروی نمایشگاه شهر آفتاب در آینده ای نزدیک تصریح کرد: اینکه متروی این نمایشگاه راه اندازی شود بسیار خوب است اما باید بدانیم که هنوز جای کار باقی است و سایر نهادها نیز باید از این ظرفیت ایجاد شده توسط شهرداری تهران حمایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه در کنار نمایشگاه شهر آفتاب باید دسترسی های مردم بیش از پیش تامین شوند، ساخت این فضا را شروعی برای توسعه در زمینه برگزاری نمایشگاه ها در بعد کشوری و بین المللی دانست و یادآور شد: استقبال مردم از ظرفیت ایجاد شده نشان خواهد داد که این پروژه تا چه حد موفق خواهد بود.

حکیمی پور ابراز امیدواری کرد: سرمایه گذاری شهرداری تهران در زمینه ساخت شهر آفتاب جوابگوی نیاز یک نمایشگاه تمام عیار برای پایتخت نشینان است تا در آینده شاهد برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه ها در ابعاد ملی و بین المللی باشیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران متذکر شد: کاستی ها و کمبودهای این مجموعه نیز در طول زمان مشخص خواهد شد، اما حمایت همه نهادها از اجرای این طرح ضامن موفقیت آن خواهد بود.