تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


ساخت 50هزار پارکینگ مسقف در تهران در دستور کار قرار گرفت
تاريخ خبر: چهارشنبه، 7 بهمن 1394 ساعت: 12:32

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ساخت پارکینگ در برنامه پنج ساله دوم در شهر تهران گفت: تعداد 50 هزار واحد پارکینگ به صورت مسقف در شهر  تهران و بخشی در حاشیه شهر برای شهرداری برنامه ریزی و تکلیف شده است.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز ، اظهار داشت: شورا و کمیسیون شهرسازی به صورت جدی این موضوع را پیگیری می نماید که ساخت پارکینگ در ساخت و سازهای سطح شهر تهران تأمین گردد.

وی در ادامه اذعان داشت: در شهر با کمبود پارکینگ مواجه هستیم و متأسفانه در سطح شهر برخی از ساخت و سازهای مسکونی و تجاری بدون پارکینگ است که این باعث ایجاد ترافیک در پارک خودرو می گردد.

قناعتی تصریح کرد: به جز هزینه ای که شهرداری جهت پارک خودرو در خیابان ها دریافت می کند شورای شهر نیز هزینه ای را برای ساخت پارکینگ در سطح شهر به شهرداری تخصیص داده است.

وی در خصوص ساخت پارکینگ توسط شهرداری افزود: بخشی از این واحدها ساخته شده ولی عقب ماندگی نیز دارند و یکی از موضوعاتی که توسط اعضا شورای اسلامی شهر در حال پیگیری می باشد همین امر است و امیدواریم شاهد وقوع اتفاقات خوب در این زمینه باشیم.