تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


علیرضا دبیر در جلسه علنی شورای شهر خواستار مطالبات قانوني مردم از دولت شد
تاريخ خبر: چهارشنبه، 11 تير 1393 ساعت: 11:39

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئيس کميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر تهران در جلسه علني امروز شورا از دولت خواست مطالبات قانوني مردم را پرداخت کند.

عليرضا دبير اظهارکرد: کميسيوني که در دولت براي رسيدگي به مشکلات شهر تهران شکل گرفته مي تواند مشکلات پايتخت را حل کند. این در حالی است که در نشستي که با آقاي رييس جمهور داشتيم به ايشان هم تاکيد کردم، پيگيري نتايج جلسات اين کميسيون مي تواند مشکلات مردم تهران را کاهش دهد.

وی تصریح کرد: عضويت رئيس و دو نفر از اعضاي شوراي شهر در کميسيوني که وزرا براي رياست آن رقابت مي کردند مي تواند فرصت مناسبي براي پيگيري مطالبات مردم شهر تهران از دولت باشد.

رئيس کميسيون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه‌ تهران براي ما بار ندارد، بار تهران در اطراف شهر است، عنوان کرد: آخرين اطلاع ما از کميسيون مديريت شهري در دولت اين است که آقاي آخوندي گفته اند به شهر تهران کمک مي کنيم. بنابراین ما يک هفته ديگر هم صبر مي کنيم و اميدواريم در اين هفته دولت مطالبات مردم تهران را پرداخت کند.

همچنین رییس شورای شهر در پي تذکر رئيس کميسيون برنامه و بودجه گفت:‌ من صميمانه از شوراي عالي شهرسازي که چهارماه است درخصوص شهر تهران موضوعات را پيگيري مي کنند قدرداني مي کنم. زماني شورا از دولت تقاضاي نشست مي کرد و به شورا وقت نمي دادند، اما حالا موضوعات مربوط به تهران به طور جدي توسط دولت پيگيري مي شود.

دبير نيز عنوان کرد:‌ اين اتفاق مبارکي بوده و مردم تهران بايد بدانند هر اتفاقي مي خواهد براي شهر تهران بيافتد، در اين کميسيون خواهد افتاد زيرا که وزراي اثر ساز در کميسيون مديريت شهري حضور دارند.