تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


اقدامات شهرداری در وصول بودجه جای تقدیر دارد
تاريخ خبر: سه شنبه، 1 دی 1394 ساعت: 13:15

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه گزارش نظارتی 6ماهه پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای سال 94 شهرداری تهران در واقع مربوط به 5 ماه است، گفت: باید تعریف پروژه و زیر پروژه های شهرداری تهران بازنگری انجام شود.

اسماعیل دوستی با تاکید بر اینکه این گزارش مالی در حالی تهیه شده است که کشور در ماه های اخیر درگیر رکود ساخت و ساز است، تصریح کرد: براساس این گزارش بیش از 44درصد از بودجه وصول شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با یادآوری اینکه کار شهرداری یک کار اورژانسی است و همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند، نماد واقعی مدیریت جهادی است، خاطرنشان کرد: وقتی یک جدول در کنار خیابان می شکند یا زباله ای بر زمین است، دیگر نمی شود ضرورت اجرای یک اقدام اورژانسی را در قالب پروژه تعریف کنیم. پس بهتر است در بودجه سال آینده در مسائل مربوط به پروژه ها بازنگری هایی انجام شود.

دوستی همچنین خواستار تعیین سقفی برای پروژه های شهرداری شد و افزود: ادبیات این تعاریف اشکال دارد. وقتی در شهر اتفاقی رخ می دهد، جوی آبی نیاز به لایروبی دارد یا خیابانی نیاز به بازسازی آسفالت دارد، این کار یک اقدام اورژانسی است. پس باید تعریف پروژه های شورا در مدیریت شهری تغییر کند.