تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


بازدید دبیر از پروژه های عمرانی و زیست محیطی منطقه 21
تاريخ خبر: يکشنبه، 8 تير 1393 ساعت: 09:25

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،علیرضا دبیر در ادامه سلسله بازدیدهای خویش از مناطق مختلف ، این بار در منطقه 21 حضور یافت و از پروژه های عمرانی و زیست محیطی در این منطقه بازدید کرد.

در جریان این بازدید چند ساعته که با همراهی دکتر سلیمی شهردار و تنی چند از مدیران منطقه انجام گرفت ، روند پیشرفت فیزیکی پروژه هایی نظیر : پل ایران خودرو _ فتح ، پل رودخانه وردآورد _ فتح ، کاروانسرای سنگی ، سراهای محلات ، بوستانهای شهید کارور ، رئیسعلی دلواری ، قوری چای و مجموعه ورزشی شهرک دانشگاه ، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .

در پایان این بازدید ، طی نشستی که با حضور دکتر علیرضا دبیر ، مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران ، دکتر سلیمی شهردار منطقه 21 ، قائم مقام ، معاونین و رؤسای ادارات منطقه در محل سالن کنفرانس شهرداری منطقه21 تشکیل شد، دکتر سلیمی گزارش کاملی را از مجموعه اقدامات انجام شده از زمان حضورش در منطقه و همچنین پیشرفت فیزیکی هر یک از پروژه های شاخص عمران شهری ، به سمع و نظر حاضرین رساند .

وی در ادامه خطاب به رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ، اظهار داشت : از شما منتخب مردم در پارلمان شهری ، تکمیل پروژه های ناتمام در منطقه علی الخصوص پروژه کاروانسرای سنگی و همچنین کمک به رفع فرسودگی ناوگان اتوبوسهای منطقه را که به عنوان نیازهای شهروندان است را خواستارم که به طور قطع با تخصیص اعتبارات لازم ، این مطالبات شاخص در مدت زمان کمتری تحقق می یابد .

همچنین در ادامه این جلسه ، شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران ، با بیان سخنانی ، دارا بودن کالبد و شناسنامه فرهنگی و اعتقادی را در اجرای طرحهای عمرانی منطقه ، مهم ارزیابی کرد و به ثمر رساندن آن را با توجه به حضور دکتر سلیمی به عنوان شهردار منطقه 21 ، دور از انتظار ندانست .

گفتنی است در این نشست صمیمی ، هر یک از معاونت ها نیز به بیان مشکلات و معضلات بودجه ای و عمرانی در منطقه پرداختند و در خاتمه ، دکتر دبیر ضمن استماع نقطه نظرات و موارد مطروحه از سوی مسئولین منطقه 21 ، توضیحات لازم و راهکارهای مناسبی را ارائه دادند .