تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تذکر به عدم اعمال تخفیف کارت‌بلیت‌های مدت‌دار
تاريخ خبر: سه شنبه، 27 خرداد 1393 ساعت: 10:44

 

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به توزیع و پاسخگویی مدیران شهری درخصوص اعمال تخفیف کارت‌های الکترونیک مدت‌دار اعتباری الکترونیک مدت‌دار مترو برای دانشجویان و دانش‌آموزان تذکر داد. 

ابوالفضل قناعتی در هفتاد و سومین جلسه علنی شورا ضمن انتقاد نسبت به نحوه توزیع نامناسب کارت‌های اعتباری الکترونیک مدت‌دار مترو و اتوبوس برای دانش‌آموزان گفت:‌ پیگیری ما نیز به عنوان نماینده مردم در این زمینه بی ‌نتیجه مانده است. 

وی ادامه داد: متاسفانه شیوه ثبت نام و کیفیت توزیع کارت‌های الکترونیک مدت‌دار مترو و اتوبوس به شدت پایین است و همکاران من در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نه جواب سوالات را می‌دهند نه پاسخگوی سوالات ما به عنوان نماینده مردم هستند. 

این عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برای پیگیری این موضوع به دفتر تشکری هاشمی تماس گرفتم که گفتند تا 10 دقیقه دیگر با من تماس می‌گیرند، اظهار کرد: هنوز این ده دقیقه تمام نشده است و جای تاسف دارد که پس از گذشت دو ماه هنوز مشکل اعمال تخفیف برای کارت‌های الکترونیک مترو و اتوبوس برای دانش‌آموزان و دانشجویان حل نشده است. 

قناعتی افزود:‌ همچنین اپراتور شرکت ثبت‌نام کننده اعلام می‌کند که شورا تخفیف‌ها را به ما اعلام نکرده در حالی که خلاف واقعیت است.